Epine.nl
Epine.nl
Burgemeester Keijzerweg 14
3352 AR Papendrecht
+31 (0) 78 641 64 10 - klantenservice@epine.nl

Retour om andere redenen

Indien u om een andere reden dan genoemd uw bestelling retour wilt sturen dan verzoeken wij u vriendelijk deze stappen te volgen:

Stap 1

Neem contact op met de klantenservice omtrent uw reden van retour. In onderling overleg wordt er besproken wat de te volgen stappen zijn.

Klantenservice

Telefoon:

+31 (0)78 - 6416410

E-Mail:

klantenservice@epine.nl

Stap 2

Volg de aan u toegezonden retourinstructies.

Stap 3

Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking en verstuur het.

Houdt u er rekening mee dat de producten bijzonder gevoelige apparatuur betreffen. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.

Stap 4

U kunt het pakket op de onderstaande manieren retourneren.

Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.

PostNL afgiftepunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging.

Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.

Persoonlijk advies ®

  • Uitgebreid betaalgemak: