Epine.nl
Epine.nl
Burgemeester Keijzerweg 14
3352AR Papendrecht
078-6416410 - klantenservice@epine.nl

Retour van winkelbestellingen


Het retourrecht geldt alleen voor producten gekocht op afstand, zoals internetbestellingen of een telefonisch geplaatste bestelling. Een winkelaankoop is een normale koop. Ruilen is in dit geval geen verplichting voor Epine, maar een service. Wij adviseren je daarom om je vooraf goed te laten informeren door onze verkopers, om eventuele teleurstellingen achteraf te voorkomen.
Heb je echter toch het verkeerde gekocht? In uitzonderlijke gevallen zijn wij bereid om binnen enkele dagen het product om te ruilen, mits deze nog in nieuwstaat verkeert. Houdt er rekening mee dat Epine te alle tijde zich het recht voorbehoudt om een omruiling van producten te weigeren.

Van retournering uitgesloten producten

  • Audio-, video- of datadragers
  • Software
  • Producten die speciaal op maat gemaakt zijn naar jouw wensen (bijvoorbeeld een geassembleerde PC)
  • Geopende blister verpakkingen (dit zijn doorzichtige plastic verpakkingen)
  • Notebooks welke open zijn gemaakt (verbroken verzegeling)
  • Processoren
  • Hygiëneproducten

Overige voorwaarden

  • Het product moet in nieuwstaat zijn, zoals je dit ontvangen hebt in de winkel. Dit wil zeggen: het product moet nieuw in de doos zitten, met alle accessoires en handleidingen compleet. Er mogen geen krassen, deuken of enige andere vorm van schade op het product of de verpakking aanwezig zijn. Verzegelingen mogen niet verbroken zijn. Het product mag niet in gebruik zijn genomen. 
  • Je ruilt het product hooguit binnen 7 kalenderdagen.

Let op: bovenstaande informatie is gebaseerd op het retourneren/omruilen van een artikel welke in de winkel is aangeschaft. Indien er een artikel defect is, tref je hier de instructies aan.

Retouropdracht aanmaken in ons ticketsysteem

Heb je bovenstaande gelezen en wens je alsnog een retouropdracht uit te zetten? Hiervoor maken wij, evenals voor onze technische dienst, gebruik van een online ticketsysteem. In dit systeem kun jij jouw retouropdracht indienen. Volg hiervoor de volgende stappen:

STAP 1

Maak een persoonlijk ticket aan in het Ticketsysteem.

STAP 2

Vul jouw gegevens in. Vermeldt hierbij jouw naam, e-mailadres, ordernummer en een zorgvuldige beschrijving van de reden van retour. Het systeem biedt jou tevens de mogelijkheid om een foto toe te voegen. Indien dit voor jou mogelijk en uiteraard van toepassing is, raden we je aan om hier gebruik van te maken. Zo kunnen we jouw retouropdracht nog beter beoordelen en beantwoorden.

STAP 3

Wij nemen jouw retouropdracht vervolgens binnen 1 werkdag in behandeling.

STAP 4

We houden je middels jouw persoonlijke ticketnummer van jouw retouropdracht via e-mail op de hoogte van de status van jouw opdracht. Hebben wij jouw retouropdracht in behandeling genomen, dan ontvang je van ons verdere instructies via het ticketsysteem in de mail.

Persoonlijk advies ®

  • Uitgebreid betaalgemak: