Moet ik een account aanmaken om bij Epine te kunnen bestellen?
Nee. Je kunt ook zonder account bij ons bestellen. Het voordeel van een account is dat je later gemakkelijker nogmaals een bestelling kunt plaatsen en jouw bestelgeschiedenis kunt inzien.
Ik probeer een product te bestellen, maar de website geeft een fout aan en/of mijn bestelling wordt niet doorgevoerd. Wat nu?
Komt jouw bestelling niet bij ons binnen? Laat het ons dan direct weten! Mail naar klantenservice@epine.nl op bel naar 078 641 6410 (kies optie 1: Aankoopadvies).
Kan ik producten die niet op voorraad zijn bestellen?
Ja, dat kan. Je kunt dan een product alvast reserveren. Per product geven we aan of het op voorraad is. Wanneer we een product niet op voorraad hebben, zal de levertijd iets langer zijn. Meestal bedraagt de levertijd dan 5 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld bij zeer populaire producten, kan de levertijd oplopen tot 2 tot 4 weken. Uiteraard brengen we jou hiervan op de hoogte en heb je altijd de mogelijkheid om jouw order te annuleren.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee. Alle bestellingen verzenden wij gratis aan onze klanten. Onze verzending is altijd gratis.
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Jazeker, dat kan. Vink bij jouw bestelling “Afhalen bij Epine” aan. Je kunt jouw bestelling dan ophalen bij ons in de winkel in Papendrecht.
Kan ik aankopen doen in de winkel, zonder vooraf te bestellen?
Jazeker, dat kan. We zijn niet alleen een webshop, maar hebben ook een échte winkel. Kom langs in de winkel voor productadvies en een gratis demonstratie van de mogelijkheden.