Epine.nl
Epine.nl
Burgemeester Keijzerweg 14
3352 AR Papendrecht
+31 (0) 78 641 64 10 - sales@epine.nl
Garantie, technische hulp en reparatie - Garantie, technische hulp en reparatie

Garantie, technische hulp en reparatie

 

Ik heb een technische vraag over mijn product en/of heb hulp nodig bij het installeren van mijn product. Waar kan ik mijn vragen stellen?

Deze kun je stellen bij onze eigen technische dienst. Zij helpen je graag verder met al jouw technische vragen of wanneer je vastloopt in een installatie. Lees hier meer over op de pagina Technische Ondersteuning van onze klantenservice.

Mijn artikel is beschadigd of kapot. Wat nu?

Maak een persoonlijk ticket aan in ons online ticketsysteem en vermeldt daarbij jouw naam, ordernummer en een omschrijving van het defect en/of de beschadiging. Nadat je een persoonlijk ticket hebt aangemaakt, nemen we zo snel mogelijk contact met je op over een passende oplossing.

Meer informatie over het retour sturen van een defect product vind je op de pagina Product is defect of werkt niet en Transportschade.

Ik wil mijn artikel laten repareren. Kan dat?

Ja, dat kan. Onze eigen technische dienst kan in de meeste gevallen artikelen repareren. Neem hiervoor eerst contact met ons op via het online ticketsysteem. Vermeldt daarbij jouw naam, ordernummer en een omschrijving van het defect. Nadat je een persoonlijk ticket hebt aangemaakt, nemen we zo snel mogelijk contact op over de mogelijkheden. Ook houden we je op de hoogte over de voortgang van de reparatie.

Hoe lang duurt een reparatie?

Dit kan per product verschillen en hangt uiteraard ook af van het defect zelf. Gemiddeld duurt een reparatie door onze technische dienst 1 tot 3 weken. Via ons ticketsysteem houden we je op de hoogte van de voortgang van de reparatie.

Hoe lang heb ik garantie?

Wij hanteren een Carry-in garantie op onze producten van twee jaar, tenzij anders vermeld bij het product. Onze eigen klantenservice draagt persoonlijk zorg voor deze garantie. Meer informatie over garantiebepalingen vind je op de pagina Garantie.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

De factuur en orderbevestiging die je van ons per mail hebt ontvangen, is tevens je garantiebewijs. Bewaar deze dus goed.

Persoonlijk advies ®

  • Altijd de scherpste prijzen
    en de beste kwaliteit
  • Voor 17:00 besteld,
    morgen gratis* bezorgd
  • Gratis* retourneren
  • Klantenservice open
    van 09:30 tot 16:30 uur
  • Persoonlijk advies in onze winkel in Papendrecht
  • Uitgebreid betaalgemak: