De Airwheel X3 is een lichte zelf-balancerende elektronische scooter op één wiel die je makkelijk kan meenemen in bus, tram, metro of trein. Je dagelijkse verplaatsing zal vanaf nu aangenamer en sneller gaan. Een krachtige motor, intuïtieve besturing en een relatief grote actieradius maken de Airwheel X3 tot een ideaal vervoermiddel voor de korte afstand. En het woord "parkeerprobleem" kun je natuurlijk schrappen uit je woordenschat.
Intelligente sensoren voor ultieme balans
Airwheel weet in de compacte behuizing van de V6 een hoop technologie te (ver)stoppen. Eén van de meest innovatieve en tevens belangrijke features is de intelligente technologie die de monowheel in balans houdt. Actieve gyroscopen zorgen ervoor dat je niet verder naar voren en naar achteren kunt kantelen dan noodzakelijk voor accelereren en remmen. De balans naar links en rechts komt uit jezelf, net als op een fiets.
Grote, moderne Lithium batterij voor een flink bereik
Een Japanse accu met een hoge capaciteit en kwaliteit verzekert je ervan dat je ook na vele oplaadcycli kunt blijven genieten van alle kracht die je Airwheel levert. Zo'n 1800 keer opladen moet geen probleem zijn. En dat is voldoende voor vele jaren plezier. Op de X3 zitten 4 duidelijke LEDs die het actuele accuniveau aangeven. Zo ben je altijd op de hoogte van de resterende capaciteit.
Beweeg je voort met de snelheid van een fiets
Een kruissnelheid van ongeveer 15 km/uur maakt het mogelijk om rustig en toch vlot je bestemming te bereiken. De maximumsnelheid van de Airwheel X3 is overigens 18 km/uur. Zo kun je op het fietspad dus met het verkeer meerijden.
En een uiterst robuuste behuizing
De buitenkant van de Airwheel X3 is gemaakt van slagvast ABS kunststof. Dat betekent dat een valpartijtje hem niet deert. De pedalen zijn zelfs gemaakt van High Strength aluminium. Degelijkheid voor alles.
Altijd je eenwieler bij je
Door het compacte formaat en relatief lage gewicht neem je de Airwheel X3 op je plaats van bestemming gewoon mee naar binnen. Het gevaar van ontvreemding is hiermee natuurlijk helemaal afwezig. En als je werkt op een bedrijfsterrein of in een groot magazijn is een monowheel sowieso een uitkomst.