Indien u om een andere reden dan genoemd uw bestelling retour wilt sturen dan verzoeken wij u vriendelijk deze stappen te volgen:
Stap 1
Neem contact op met de klantenservice omtrent uw reden van retour. In onderling overleg wordt er besproken wat de te volgen stappen zijn.
Klantenservice
Telefoon:
+31 (0)78 - 6416410
E-Mail:
Stap 2
Volg de aan u toegezonden retourinstructies.
Stap 3
Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking en verstuur het.
Houdt u er rekening mee dat de producten bijzonder gevoelige apparatuur betreffen. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.
Stap 4
U kunt het pakket op de onderstaande manieren retourneren.
Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.
PostNL afgiftepunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging.
Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.