Voor technische vragen over jouw IP camera, cameraset, alarmsysteem of een van onze andere producten, kun je contact met ons opnemen. Wij streven ernaar jouw vraag of verzoek binnen 24 uur te beantwoorden. Klik hier voor directe ondersteuning vanuit de leverancier.
Hoe werkt het?
Binnen de eerste maand na aanschaf van je product (gerekend vanaf de factuurdatum) heb je éénmalig recht op gratis technische ondersteuning. Wij verlenen technische ondersteuning door middel van een online ticketsysteem. Het ticketsysteem biedt jou de mogelijkheid om jouw vraag, uitdaging en/of klacht uitvoerig voor ons te beschrijven, zodat wij ons goed kunnen inlezen en voorbereiden en jou op die manier zo effectief, uitvoerig en snel mogelijk kunnen helpen. Dit systeem werkt als volgt:
STAP 1
Maak een persoonlijk ticket aan in het Ticketsysteem voor het verzoek tot technische ondersteuning.
STAP 2
Vul jouw gegevens in. Vermeldt hierbij jouw naam, e-mailadres, ordernummer en een zorgvuldige beschrijving van het probleem.
STAP 3
Wij nemen jouw verzoek tot ondersteuning vervolgens binnen 24 uur in behandeling. Hierbij nemen we jouw gegevens zorgvuldig door en beoordelen we of jouw aanvraag binnen de gratis periode valt en of het product mogelijk defect is.
STAP 4
We houden je middels jouw persoonlijke ticketnummer van jouw aanvraag via e-mail op de hoogte van de status en voortgang van jouw verzoek. Meldingen hiervan ontvang je eveneens per mail.
STAP 5
Is er telefonische ondersteuning nodig, dan maken we hiervoor in de meeste gevallen een belafspraak. Dit kan op werkdagen tussen 09:30 en 16:30 uur. Een medewerker van onze technische dienst belt jou dan op de overeengekomen datum en tijd. Let op: zorg ervoor dat je kunt inloggen in jouw router/modem en/of camera of camerasysteem.
Technische ondersteuning zonder afspraak
Heb je geen recht op gratis ondersteuning? Volg dan de bovenstaande stappen en bel naar 0900 - 6416410 (90 cent per minuut) op de afgesproken datum en tijd.
Let op: je kunt enkel gebruik maken van telefonische technische ondersteuning. Wij verlenen geen technische ondersteuning in de winkel.
Meer informatie kun je hier vinden:
- Alles over IP camera’s
- Alles over camerasets
- Hoe bewaar ik de beelden van een IP camera
- Reolink support pagina
- Stappenplan Dahua installatie
- Stappenplan Zmodo installatie
- Software en handleidingen
- De FAQ-pagina