Track en Trace code | Bezorgopties | Ophalen bij een PostNL-ophaalpunt | Op afspraak laten bezorgen | Vertraagde levering?
Gratis* verzending
Bij Epine betaal je voor standaard zendingen geen bezorgkosten. *Voor orders onder de € 50 rekenen we € 9,95 verzendkosten.
Bezorging in Nederland en België
Woon je in België en wil je bij Epine een bestelling plaatsen? Geen probleem. Epine levert producten in Nederland en België.
Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis
Plaats je jouw bestelling op werkdagen vòòr 17.00 uur, dan heb je deze de volgende dag nog in huis. Jouw bestelling bij Epine wordt bezorgd met PostNL.
PostNL bezorgt brievenbuspakjes en pakketten op dinsdag t/m zaterdag. Bekijk hieronder een overzicht van wanneer je de levering van jouw bestelling kunt verwachten:
Besteld voor 17:00: | 1e bezorging op: | 2e bezorging op: |
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Zaterdag | Dinsdag | Woensdag |
Zondag | Dinsdag | Woensdag |
Product niet op voorraad?
Per product geven we aan of het op voorraad is. Wanneer we een product niet op voorraad hebben, zal de levertijd iets langer zijn. Meestal bedraagt de levertijd dan 5 werkdagen.
Bevestiging per e-mail
Heb je jouw gegevens ingevuld en de bestelling geplaatst? Dan ontvang je een bevestiging van jouw order per e-mail. Tip: bewaar je ordernummer goed, zodat we je direct kunnen helpen als je vragen hebt over jouw bestelling.
Verzendbevestiging
Je ontvangt een e-mail wanneer jouw bestelling wordt verzonden.
Track en Trace code
Wanneer jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je ook een e-mail met een Track en Trace code van PostNL waarmee je jouw zending kunt volgen. Let op: dit geldt alleen voor pakketten. Is het door jouw bestelde product te klein om als pakket te worden verzonden, dan geldt deze als brievenbuspakje. Brievenbuspost bevat geen Track & Trace code en kun je dus niet volgen.
Bezorgopties
Je kunt jouw bestelling op een door jouw gekozen adres laten bezorgen of ophalen bij een PostNL- ophaalpunt naar keuze bij jou in de buurt. Let op: kies je voor afhalen bij een PostNL punt, dan moet je een geldig legitimatiebewijs meenemen. Na de dag van bestellen kun je jouw pakket de volgende dag vanaf 16.00 ophalen - behalve op zondag. PostNL bewaart jouw pakket twee weken. Heb je deze daarna nog niet opgehaald, dan wordt de bestelling naar ons teruggestuurd. Meer hierover lees je op de website van Post.NL
Ook kun je ervoor kiezen om jouw bestelling af te halen in onze winkel in Papendrecht. Is het bestelde artikel op voorraad, dan kun je deze hier meteen meenemen. De winkel is open op maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur. In het weekend is de winkel gesloten.
Op afspraak laten bezorgen
Bij jouw bestelling kun je de bezorging inplannen wanneer het jou uitkomt. Kies de dag en het tijdstip waarop je jouw pakket wilt ontvangen. Wel zo handig!
Ophalen bij een Post.NL-ophaalpunt: | Ophalen in de winkel: | Op afspraak laten bezorgen: |
Gratis | Gratis | Gratis |
Bij meer dan 2000 ophaalpunten | Winkel in Papendrecht | De volgende dag, in het gekozen tijdvak |
Voor 17.00 uur besteld, de volgende dag al ophalen. | Selecteer afhalen of bestel in de winkel. | Kies een tijdvak tussen 18.00 uur en 21.30 uur. |
Adreswijziging
Heb je al een Epine account en ga je verhuizen? Dan kun je jouw adres eenvoudig zelf aanpassen. Heb je al een bestelling geplaatst en wil je deze toch laten bezorgen op een ander adres dan jij hebt opgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice. Wellicht kunnen wij jouw bestelling dan alsnog op een ander adres laten bezorgen.
Vertraagde levering
Bij Epine streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Toch kan er wel eens wat misgaan. Mocht dit het geval zijn met jouw bestelling, dan kun je erop vertrouwen dat we meteen contact met je opnemen en er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Bestelling niet ontvangen of beschadigd
Heb je jouw bestelling niet ontvangen of is deze beschadigd? Mail dan meteen naar onze klantenservice via klantenservice@epine.nl. Wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen.
Heb je nog vragen?
Onze klantenservice staat elke dag van 09:30 uur tot 16:30 uur voor je klaar via ons mailadres klantenservice@epine.nl.
Update omtrent de situatie met het Coronavirus
Wij verzenden onze pakketten bij PostNL. PostNL doet zijn uiterste best om ook in deze voor hen uitzonderlijk drukke tijd alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Daartoe heeft PostNL het afgelopen jaar zijn netwerk aan alle kanten zover mogelijk uitgebreid. Helaas zijn er echter dagen, zeker na het weekend, dat het aanbod groter kan zijn dan de capaciteit die PostNL heeft. Hierdoor is PostNL dan genoodzaakt om pakketten later in de week te bezorgen, zodra er ruimte is in hun proces. Doordat deze pakketten soms in zulke grote getalen zijn, is het voor PostNL onbegonnen werk om deze bij binnenkomst te scannen. De eerste scan krijgen de pakketten pas als ze het proces ingaan om te gaan bezorgen. Hierdoor kan het dus voorkomen dat wij jouw pakket wel aan PostNL hebben aangeboden, maar je geen scan ziet in de bezorginformatie. PostNL geeft dit aan op zijn website en app en meldt in de Track en Trace informatie dat het pakket wellicht nog niet verwerkt is.
Let op: wanneer je in jouw Track en Trace informatie ziet dat jouw pakket nog niet is ingescand, betekent dat dus niet automatisch dat wij jouw pakket niet hebben verzonden. Heb je van ons geen bericht ontvangen dat jouw bestelling niet op voorraad is, dan kun je er vanuit gaan dat wij jouw bestelling hebben verzonden. Wij hebben tevens een eigen administratie van welke pakketten bij ons de deur uit zijn gegaan. Wil je de status van jouw bestelling weten? Stuur dan een mail naar klantenservice@epine.nl.