Epine.nl
Epine.nl
Burgemeester Keijzerweg 14
3352 AR Papendrecht
+31 (0) 78 641 64 10 - klantenservice@epine.nl
Bekijk alle
categorieën
»

 

Gratis verzending, échte winkel

Annuleren, retourneren en ruilen - Annuleren, retourneren en ruilen

Annuleren, retourneren en ruilen

 

Hoe kan ik mijn order annuleren en/of retourneren?

Wil je afzien van je aankoop? In het kader van de wet Kopen op Afstand heb je bij aankopen via Internet recht op 'bedenktijd'. Epine hanteert een bedenktijd van 14 kalenderdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een bestelling geannuleerd en/of een product geretourneerd worden. Meer over de voorwaarden en hoe je een annuleringsverzoek aanmaakt, lees je op de pagina Verkeerd product besteld of omruilen

  • Werkt het product niet en wil je het daarom retourneren? Lees dan meer informatie op de pagina Product is defect of werkt niet.
  • Is jouw product beschadigd geleverd en wil je het daarom retourneren? Lees dan meer informatie op de pagina Transportschade.

Let op: dit geldt niet voor aankopen bij ons in de winkel in Papendrecht. Meer hierover lees je op de pagina Retour van winkelbestellingen.

Ik wil mijn product ruilen. Kan dat?

Internetbestellingen kun je na aankoop ruilen binnen 14 kalenderdagen. Meer over de voorwaarden en werkwijze lees je op de pagina Verkeerd product besteld of omruilen.

Mijn bestelling is incompleet, wat moet ik doen?

Is jouw order niet compleet bij ontvangst? Neem dan contact met ons op door een ticket aan te maken in ons online ticketsysteem. Vermeldt hierbij welk onderdeel je mist en voeg, indien mogelijk, foto’s toe van hoe je jouw bestelling hebt ontvangen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ik heb losse onderdelen nodig voor mijn apparaat en/of product, kan ik deze bij jullie bestellen?

Wanneer je graag een los onderdeel wilt bestellen, en je kunt deze niet terugvinden bij de accessoires in onze webshop, neem dan contact met ons op door een ticket aan te maken in ons online ticketsysteem. Vermeldt hierbij je naam en ordernummer. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen over de mogelijkheden. Het is helaas niet mogelijk om losse onderdelen te bestellen voor producten die niet bij ons zijn aangeschaft.

Worden de verzendkosten vergoed wanneer ik mijn bestelling wil retourneren?

Wanneer je een artikel bij ons bestelt, wordt deze altijd gratis naar je verzonden. Wil je jouw artikel retourneren, dan dien je zelf de verzendkosten te betalen wanneer je het product naar ons terugstuurt. Daarnaast kun je het product ook zelf bij ons afgeven in de winkel (deze is open van maandag t/m vrijdag vanaf 8:30 uur tot 17:00 uur).

Ik heb een bestelling geretourneerd. Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Wanneer wij jouw pakket retour hebben ontvangen, zullen wij het retourbedrag binnen 14 dagen na de ontvangstdatum terugstorten, mits het product in nieuwstaat geretourneerd is. Meer informatie hierover ontvang je in je mail.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, sturen we jou een mailtje via ons online ticketsysteem.

Persoonlijk advies ®

  • Altijd de scherpste prijzen
    en de beste kwaliteit
  • Voor 17:00 besteld,
    morgen gratis bezorgd
  • Gratis retourneren
  • Klantenservice open
    van 09:30 tot 16:30 uur
  • Persoonlijk advies in onze winkel in Papendrecht
  • Uitgebreid betaalgemak: