Heb je zakelijk iets besteld maar wil je jouw aangekochte product retourneren? Voor zakelijke bestellingen gelden andere regels en wetten dan voor consumenten. Ook wanneer je iets zakelijk hebt besteld voor eigen gebruik. Zo heb je als bedrijf onderzoeksplicht en ben je uitgesloten van het retourrecht (de wet Kopen op Afstand).
Retouropdracht aanmaken in ons ticketsysteem
Heb je bovenstaande gelezen en wens je alsnog een retouropdracht uit te zetten? Hiervoor maken wij, evenals voor onze technische dienst, gebruik van een online ticketsysteem. In dit systeem kun jij jouw retouropdracht indienen. Volg hiervoor de volgende stappen:
STAP 1
Start rechtsonder in uw scherm de chat, vul het formulier in en vul als onderwerp in: "retour aanvraag" om een ticket aan te maken.
STAP 2
Vul jouw gegevens in. Om als zakelijke klant een product voor service of garantie aan ons te retourneren, heb je allereerst een RMA-nummer nodig die je bij ons dient aan te vragen. Vermeldt dit dus ook in je verzoek. Vermeldt daarnaast jouw naam, naam van het bedrijf, e-mailadres, ordernummer en een zorgvuldige beschrijving van de reden van retour.
STAP 3
Wij nemen jouw retouropdracht vervolgens binnen 1 werkdag in behandeling.
STAP 4
We houden je middels jouw persoonlijke ticketnummer van jouw retouropdracht via e-mail op de hoogte van de status van jouw opdracht. Hebben wij jouw retouropdracht in behandeling genomen, dan ontvang je van ons ook verdere instructies via het ticketsysteem in de mail.