Epine.nl
Epine.nl
Burgemeester Keijzerweg 14
3352 AR Papendrecht
+31 (0) 78 641 64 10 - klantenservice@epine.nl
Bezorging en afhalen - Bezorging en afhalen

Bezorging en afhalen

 

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee. Alle bestellingen verzenden wij gratis aan onze klanten. Onze verzending is altijd gratis.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Is een product op voorraad, dan geldt: op werkdagen vòòr 17:00 besteld, morgen in huis. Lees hier meer over op onze pagina Verzending en bezorging. Wij verzenden pakketten met PostNL, tenzij deze vanuit een extern magazijn worden verstuurd.

Mijn bestelling zou al bezorgd moeten zijn, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Wat nu?

Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via het online ticketsysteem. Vermeldt hierbij jouw ordernummer en laat ons weten dat jouw bestelling nog niet binnen is. Wij kunnen dan jouw pakket traceren en brengen je zo spoedig mogelijk op de hoogte van de status van je bestelling.

Ik heb geen bericht ontvangen van PostNL. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen van PostNL, kun je op de website van PostNL alsnog jouw pakket traceren. Dit kun je doen met de Track & Trace code uit de bevestigingsmail die we je hebben gestuurd en jouw postcode. Ook geen mail ontvangen met een Track & Trace code? Laat het ons weten! Stuur een mailtje naar klantenservice@epine.nl.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Jazeker, dat kan. Vink bij jouw bestelling “Afhalen bij Epine” aan. Je kunt jouw bestelling dan ophalen bij ons in de winkel in Papendrecht.

Kan ik aankopen doen in de winkel, zonder vooraf te bestellen?

Jazeker, dat kan. We zijn niet alleen een webshop, maar hebben ook een échte winkel. Kom langs in de winkel voor productadvies en een gratis demonstratie van de mogelijkheden.

Persoonlijk advies ®

  • Uitgebreid betaalgemak: